fredag 28. oktober 2016

UKE 2 - Kort 1

Uke 2 har kommet av #aashildsprosjektrestepapirkort
Må si at jeg virkelig liker denne måten å scrappe kort på. For noen ganger hvis ikke ideen er klar så bruker jeg så utrolig lang tid på å komme i gang, men nå kan jeg liksom bare sette i gang ganske fort.... så skal jeg ha laget mange kort, så er dette en effektiv måte å lage kortene på. 
Må innrømme at det har blitt litt juksing underveis. Jeg har visst at jeg ikke har hatt tid til å scrappe hver dag så jeg har laget noen flere kort pr dag for å få 7 ulike kort. Slik blir det nok kommende uke også... Det er ikke alltid det har vært brukt restepapir heller. Men jeg har i tillegg noen dager virkelig gravd litt dypt i sakene mine for å finne elementer som har ligget altfor lenge uten å bli brukt.

Kort til utfordringen - uke 2:

Min første lift av dette kortet har blitt et julekort i litt utradisjonelle jule-farger! Synes disse papirene fra CratePaper er utrolig søte og fine, selv om jeg kanskje ikke får den store julestemningen av dem.



Ingen kommentarer: