søndag 15. februar 2015

Ny utfordring hos Scrappegarasjen

Ny utfordring hos Scrappegarasjen er ute. Utfordringen er denne gangen å bruke stempler. Jeg bestemte meg for at jeg ville lage LO, så jeg fant frem noen gamle stempler.
Ukedagstempelet og de 4 pilene er stempler fra Cocoa Daisy. I tillegg har jeg brukt et datostempel.
Jeg oppdaget til min frustrasjon da jeg sorterte LO'r for å sette inn i album, at det var svært få LO'r jeg hadde skrevet dato på. Så heretter skal det et datostempel på ALLE LO'r. jeg lager.



Sjekk ut alle de flotte stemplene som ligger i nettbutikken til Scrappegarasjen.

www.scrappegarasjen.no




2 kommentarer:

Denise van Deventer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Denise van Deventer sa...

Sorry Maya...wanted to say that this page is also a gorgeous design! Really fabulous! ;-)