mandag 1. juli 2013

Det er 1. i en ny måned...

....og det betyr ny fargeutfordring hos Thats just so cute!
Nok en gang har jeg gravd litt i bildearkivet mitt og funnet frem noen gamle bilder. Er så ufattelig koselig å se på disse gamle bildene fra Familiefotografen. Kan nok scrappe disse bildene om og om igjen.
Jeg har funnet frem et kult mønsterark som ligner en slitt olabukse. Digger dette. Det er til og med ekte søm på det. Ellers har jeg funnet frem noe som virkelig er gammelt. Og det er de gjennomsiktige pilene og "blomsten" som er langs bildet. Tror det må ha ligget en 5 års tid i skuffen og blitt glemt. Nå kom jeg over det og jeg laget en ekstra utfordring til meg selv ved å måtte bruke noe av det på dette prosjektet. Ellers er det osteklut, maling på bobleplast, en gammel bokside, negativstempel og embossing, tape + + +
 




 
God kreativ juli-måned!!

2 kommentarer:

Luce sa...

Nydelig! Tøfft med den gjennomsiktige pynten, flotte farger, nydelig bilde &nydelig med osteklut og mønsterark!
Ha en deilig dag :o)

Tess Ekwall sa...

vilken underbar lo!! snygga detaljer och färger. fotot är underbart!! kram, tess.