tirsdag 21. mai 2013

En 17. mai LO

Til disse bildene så jeg or meg noe helt annet egentlig. Det ble en kartong med litt mistklin og en annen kartong med litt malingsklin.... Etter å ha krølla sammen de 2 kartongene så gikk jeg vekk fra både hvit kartong, mist og maling, og startet helt på nytt uten noe av delene.
Hvorfor er 17. mai bilder så vanskelig å scrappe? Eller er det bare jeg som synes det?
Uansett så ble det en LO, og i hodet hadde jeg hele tiden skissa til Skissedilla #211.
 
 


 
Det ser jo ut som vi hadde en våt 17. mai. Men vi hadde absolutt ikke det. Dette varte bare i noen få minutter etter at vi var ferdige med å gå i tog. Eldstemann synes bare det var kjempe morsomt, og hadde hun fått lov hadde hun nok danset rundt i den vannvittige regnbyga og blitt kliss, klass våt!

3 kommentarer:

Luce sa...

Herlig! Kjempeflott med 17. mai tråder og kork!
Ha en deilig dag :o)

Brit Sviggum sa...

Åååå!!! For en herlig 17.mai LO. Elsker den røde bakgrunnen og flagget på korken :) Veldig koselige bilder. Tusen takk for deltakelsen.
Brit

Asil sa...

For en fantastisk layout! Herlig med den røde bakgrunnen og flagg-korka! Og dråpene - elsk!

Takk for at du deltar hos oss i Skissedilla!