lørdag 20. april 2013

Guttekort


I dag skulle jeg bare lage et guttekort. Men når jeg først tar hull på 2 hele mønsterark, så kan jeg like gjerne bruke dem opp, og vips var det 4 guttekort. Endelig fikk jeg brukt de søte chipboardfigurene jeg kjøpte på Panduro for flere år siden. De passer perfekt til guttekort!
 
Ideene til ballongene på ene kortet fikk jeg i et gammelt hefte med kortideer! Passet perfekt til apekatten min! Stjernene er et stempel fra Søstrene grene jeg har brukt Clear embossingpulver på.
 
 









4 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Knall flotte gutte kort, ha en fortsatt fin helg :)

Beatemor sa...

Flotte guttekort. Kjempegod ide å gjøre det sånn. Det blir jo fort så store mengder med restepapir :-)

Luce sa...

Bøyer meg i støvet! Knallflotte!
Ha en nydelig dag :o)

Marthe sa...

Stilige guttekort du har scrappet!

Ha en fortsatt fin dag :-)