mandag 1. april 2013

Et litt annerledes kort

I sommer gikk vi tur ved et hogstfelt. Der fant jeg masse flott never. Jeg tok med meg et par flak, og de har ligget på scrapperommet. Har ikke visst helt hva jeg skulle finne på. Så en dag skulle jeg lage bursdagskort til en 85 åring. Og da fikk jeg ideen til at det skulle bli et neverkort!
Kjempe gøy å  jobbe med andre materialer og finne passende pynt.
Det er heller ikke noe problem  skrive rett på neveren på baksiden :)
 
Fargene jeg har brukt er fra den nye fargeutfordringen til That's just so cute.
 


3 kommentarer:

Grethe sa...

Kjempflott laget! Veldig stilig at du har brukt never, og virkelig lekker blomsterpynt!

Luce sa...

Knallkul og nydelig!
Ha en flott uke :o)

Siv Anne sa...

Digger, digger, digger, bare så utrolig stilig.

Sånn skal jeg kopiere en gang, vær sikker