torsdag 7. mars 2013

VS 10

Ukene flyr av gårde. Det er allerede skisse 10 som er ute hos Veckans Skiss. Denne uka har jeg nok tolket denne ganske fritt. Jeg ble inspirert av bildet og linjene ut i fra øverste del av bildet og nederst. Og så ble det sånn som dette. :)
 

 
Dette bildet er litt spesielt for meg. Jeg er ca 2 år, og jeg er sammen med oldefar. Dette er tomta der barneskolen til meg og min mann ble bygd, og den skolen barna mine også går på i dag. På samme tomta kom også huset jeg bodde i fra jeg var 5 til nesten 13. 20 år etter at dette bildet ble tatt så giftet jeg meg i kirka som også kom på tomta her. Så her er det mange gode minner!
 

2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Så utrolig flott, oppsett og farger stemte veldig godt. Nok en harmonisk side fra deg :)
Koselig bilde som virkelig er verdt å ta vare på.
Ha en fin helg

Luce sa...

Nydelig side! Herlig bilde, flott misting og lekkert pyntet!
Ha en deilig helg :o)