mandag 11. februar 2013

Hehehe...

 
...en livsstilsendring. Det begynte med at jeg fikk et kick om at jeg ville gå en tur på ski! (et ganske så uvanlig ønske hos meg) Det endte med at jeg dro for å kjøpe nye ski, for skulle jeg ha litt glede av en skitur så duger ikke skia fra '94 lenger... Kort fortalt så ble det en latterfull butikktur og min mann sa..."Enten så går du får aller billigste pakken, eller så går du får en livsstilsendring (altså den noe dyrere pakken) og skikurs!"
Som LO'n sier så gikk jeg for skia som betyr livsstilsendring! Dagen jeg hentet skia ferdig preppa, begynte moroa. Den ene sms'n etter den andre tikket inn fra ukjente nummer. Alt fra "Lykke til med skikurset.....veldig motiverende at du skal forandre en vanskelig livsstil....what doesn't kill you, makes you stronger.....osv" Etter et par av disse her så skjønte jeg fort hvem som stod bak disse. Min kjære, kjære mann som bare er veldig omtenksom hadde alliert seg med 10. klassingene sine....
Det ble en kveld med utrolig mye latter. Og siden fredag har det blitt 2 skiturer, en skitur venter i morgen og onsdag begynner skikurset......... Gleder meg faktisk!
Det måtte bare dokumenteres! 
 
 
 
Alle stemplene som er brukt her, også bokstavstempelet er fra forskjellige
kit til Cocoa Diasy. Noen ganger sitter jeg og ser på dem og lurer på hva jeg kan bruke
dem til. Men de kommer alltid i bruk stort sett. Det er faktisk bare tapen som ikke er
fra et Cocoa Daisy kit. Den mener jeg å huske er Bloomingville. (elendig lim på baksiden av den)
 

4 kommentarer:

Luce sa...

Herlig historie og kjempeflott lo! Liker veldig godt det røde og det orange mot de nøytrale fargene, flott stempling og artig bilde!
Lykke til med skiene :o)

Elisabeth Helland sa...

wow....såååå gjennomført flott.....takk for titte...ha en fiiiin dag

Signe sa...

Haha, så arti! Håper du får masse skiglede fremover da :)

Tone-Lill sa...

En morsom historie, ønsker deg lykke til og måtte snøen ligge lenge ;)
Kjempe stilig LO