torsdag 7. februar 2013

En god latter forlenger livet

 
Sjefen fikk seg en god latter i dag! Og det er så scrapperelatert at det må deles her i bloggen!
Jeg satt på kontoret og hun roper på meg og jeg går inn til henne.
"Skjønner at du har scrappet mye nå i det siste May Linda!"
Hun satt og godkjente fakturaer som jeg hadde lagt inn. Og på en av dem skulle følgende stå:
 
"Ihht kontrollert loggskjema og scanning"
 
men jeg hadde skrevet:
 
"Ihht kontrollert loggskjema og scrapping"
 
Ja, jeg har mange scrappeprosjekter i hodet når jeg sitter med et par av de litt mindre spennende arbeidsoppgavene.....
 
Lykken ble enda større da det lå en veldig overraskende pakke i posten til meg da jeg kom hjem.
Åååååå for en god scrappevenninne jeg har som virkelig overrasket meg, selv om vi hadde en avtale om at den første som finner denne stensilen i butikken kjøper 2. (Den har vært ØVERST på ønskelista en god stund) Men hun hadde jo klart å holde helt tett om at hun hadde funnet den! Helt fantastisk! Jeg vil jo bare ut og prøve den, men det står rydding på programmet....
 
 
 
Ha en herlig torsdagkveld!
 
 
 
 


Ingen kommentarer: