tirsdag 14. august 2012

Super-duper-helg!

Har hatt en helt fantastisk helg! Eldste-jenta har planlagt bursdagen min siden mai. Da vi fant ut at mannen i huset skulle på guttetur den helga jeg hadde bursdag så kommer det fra henne. "Jeg skal lage bursdag for deg mamma. Du lager alltid bursdag til oss så nå skal vi lage bursdag for deg!" Hun kjenner mamman sin så hun inviterte til scrappebursdag.
Lørdag var sommerværet skikkelig på plass. Vi fikk pyntet bord ute med masse blomster i gamle hermetikkbokser jeg hadde surret forskjellig washitape rundt. Helt genialt om jeg skal si det selv... thihi!
Med det flotte været så fikk vi vår aller første scrapping i friluft!



Tusen takk jenter for en herlig dag og en flott gave. I dag har jeg da skaffet meg den mellomringen til kameraet jeg ønsket meg :) Og jeg har testet og lekt litt i kveld.






Vannspruteflaske lager flott dråpeeffekt

Ingen kommentarer: