onsdag 7. mars 2012

VÅR?

Det er ikke bare jeg som er i vår-modus. Hos Papirpikenes verden er første utfordringen dems VÅR. Og siden jeg er i så utrolig vårmodus måtte jeg bare hive meg med. I den første pakka jeg fikk fra CocoaDaisy, fant jeg dette nydelige fuglearket fra BasicGrey. Er så søte små fugler i fine vårfarger. Så det måtte bli et vårlig lite pose-bursdagskort til min venninne.
Alle akrene og tallene er fra samme pakken som fuglearket.

 


Det var VÅR-modus i går..... nå er det helt HVITT UTE! Skrekk! All denne vår-motivasjonen til å rydde i kriker og kroker forsvant BRÅTT!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Nydelig tagkort du har laget. Utrolig mange flotte detaljer du har dekorert kortet med =)

Smil fra Sandra

Synnøve sa...

Så vakkert!
Nydelige farger og sååå mange skjønne små "pipper"!
Masse fine detaljer her.
(Ikke like moro med snø igjen nå da, guff!)
Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden
klem