lørdag 10. mars 2012

Artigste kvelden i februar


Som jeg har skrevet før var kvelden den 24. februar utroli artig, og den har vært voldsomt inspirerende. Den har fått meg til å leke på en ny måte og jeg har fått helt dilla. De siste prosjektene mine er veldig preget av denne artige kvelden. Så når jeg skulle scrappe dette bildet av meg sammen med Tim Holtz og Dyan, så kunne det ikke bli noen C&S LO.
Utenom at denne kvelden inspirerte til denne LO'n så inspirerte skisse nr 153 hos Skissedilla også. Brit har laget en flott skisse som resulterte i denne:



Nok en gang er det Goosebump, mist og maling. Goosebumpen sprayet jeg på bobleplast
og trykte ned på papiret. Deretter jeg sprayet jeg over mist som jeg dro litt i sirkler. Til
slutt ble det noen svarte malingssirkler før tags, bilde, tape og pynt ble limt på.

1 kommentar:

Lula sa...

Du lager så mye flott! Liker at alt er så gjennomført, fra farger til små detaljer.Det ser ut som kvelden var knall ja!Så gøy med autografen deres på tags!

Klem Lula