lørdag 25. februar 2012

Lørdagsscrap

Hos The Green Frog Studio var Wednesday Sketch noe utenom det "vanlige" av skisser, så jeg fikk veldig lyst til å prøve meg på den.



Her fikk jeg testet ut de nye stemplene jeg kjøpte i går. Synes ikke så godt her, men de er brukt på tag og nederst i høyre hjørnet.

Før jeg kunne avslutte lørdagens scrap så lå dette bildet på pulten og ventet på å bli scrappet. Samtidig så fant jeg plutselig en bok jeg laget for et par år siden med bare craftark hvor det er scrappet litt sporadisk i. Det er bare små ting i livet som har kommet inn i den. En slags ArtJournal bok, men bare veldig enkel. Her passet dette gamle bildet av meg og min søster inn. Så ble det litt drodling og vips ferdig på noen få minutter. Og så fikk jeg endelig brukt det fine fuglestempelet mitt!

Det er brukt glimmermist, litt teip og så er grina tegnet. Jeg har farget greina med mist, skrudd av pumpa og farget med enden på misten. Da ble det litt ujevnt AND SOOOOOO ARTISTIC som Dyan Reaveley

ville sagt! hehe!!!

Ingen kommentarer: